Kampania AdWords to inaczej reklama w sieci reklamowej Google. Reklamy Adwords są wyświetlane u góry i w prawej stronie wyników Google oraz na witrynach współpracujących z Google. System reklamowy opiera się na modelu PPC, czyli płacimy za kliknięcia w reklamę. Ogromną zaleta tej formy reklamy jest to, że wyświetlana jest ona dopiero gdy dana osoba czegoś poszukuje, tym sposobem promocji docierają do klientów potencjalnie zainteresowanych naszą ofertą.

Jak zarządzać kampanią AdWords?

kampanie adwords

Panel do administracji reklamą AdWords jest dość bardzo rozbudowany, można szybko uruchomić kampanie w Google, ale jej obsługa, a w szczególności optymalizacja może młodemu administratorowi zająć wiele czasu. Optymalizacja i analityka reklamy pozawala nam na lepsze dobieranie fraz kluczowych, cen, a często i witryny www do potrzeb klientów. Dlatego też bardzo powszechna usługą jest obsługa kampanii Adwords. Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości średnich biznesów. Jest to efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu firm. Pomimo tego wiele firm uruchamia reklamy, które nie przynoszą zadowalającego zwrotu z kampanii.

Co jest celem kampanii Adwords?

Przed rozpoczęciem reklamy w Google powinno się zadać następujące pytania:

  • Czego oczekujemy od kampanii ?
  • Jakie cele ma osiągnąć, abyśmy mogli stwierdzić, że zarabia wystarczająco?
  • Po czym zauważymy, że cel został osiągnięty?

Powinniśmy mieć świadomość, iż cele są zależne od rodzaju biznesu, środków na reklamę oraz pozostałych czynników. Sklep www z pewnością postawi na zysk i wzrost konwersji Dla sieci sklepów sprzedających online założeniem może być zarówno sprzedaż online oraz wzrost sprzedaży lokalnie. Dla stacjonarnego przedsiębiorcy najlepszym celem będzie np. kontakt telefoniczny, dla większej korporacji przykładowym celem będzie generowanie zainteresowania nowym produktem firmy lub zwiększenie ilości osób zapisanych na newsletter.

Dowiedz się więcej na: kampanieadwords.org

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here